home > directe toegankelijkheid > Corona beleid

Corona beleid

Vanaf 11 mei is de praktijk weer geopend.

We vragen u thuis te blijven wanneer u één of meerdere van onderstaande symptomen heeft;

- verkoudheid, hoesten, kuchen of niezen, loopneus, keelpijn, verhoging (= tot 38 graden) of koorts, kortademigheid, hoofdpijn, branderige ogen, moeheid, je ziek voelen en/of diarree.

De wachtkamer in het centrum is vooralsnog gesloten. Wanneer u een afspraak heeft wordt u op het exacte tijdstip bij de voordeur opgehaald door de behandelend therapeut. Graag niet te lang buiten bij de voordeur wachten.

De toiletten in het centrum zijn gesloten

Bij binnenkomst van de behandelruimte zal de therapeut handdesinfectie aanreiken.

Graag zelf 2 grote handdoeken meenemen voor over de behandeltafel, wij gebruiken geen hoeslakens meer vanwege de hygiëne.

Tot slot willen we u meegeven dat telefonische- en videoconsulten worden vergoed vanuit uw aanvullende polis. We hebben hiervoor met elke zorgverzekeraar een contract.

Indien u naar aanleiding van deze informatie nog vragen heeft neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn te bereiken op 020-6862932 of via ons contactformulier.

Voor nu blijf gezond en we hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen via digitaal/ telefonisch consult of op de praktijk!

Hartelijke groet,

Team Fysio- en Manuele therapie Corver

AFSPRAAK MAKEN

Maak een afspraak voor een behandeling.

Ga naar het
contactformulier, of bel
020 - 686 29 32 voor een intakegesprek.